Prekių garantija

ES direktyvos užtikrina 2 metų teisinę garantiją visoms ES parduodamoms prekėms.

Garantijos galiojimo sąlygos:
surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos, arba naudojasi kvalifikuotų meistrų paslaugomis;
garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
pirkėjas nesilaikė prekės instaliavimo, eksploatacijos ir priežiūros taisyklių;
prekės buvo sugadintos dėl kitų pirkėjo veiksmų;

Jei turite pretenzijų dėl įsigytos prekės kokybės, atsiųskite el.paštu pretenzijos aprašymą, kartu su prekės įsigijimo dokumento kopija ir užsakymo numeriu. 14 dienų laikotarpyje atsakysime į jūsų pretenziją su galimais sprendimo būdais.

Jei mūsų atsakymas jūsų netenkina, galite raštu kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Taip pat galite užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ 

Prekių pristatymas ir apmokėjimas

Prekes galite atsiimti be papildomo pristatymo mokesčio Kaune, arba atsiųsime prekes jūsų nurodytu adresu nemokamai, jei užsakymo vertė viršys 150Eur.

Kitais atvejais pristatant prekes į bet kurį Lietuvos miestą, priklausomai nuo prekių kiekio bus pridedamas pristatymo mokestis.

Apmokėti už prekes galite bankiniu pavedimu, taip pat per Paypal, Paysera platformas. Patvirtinę užsakymą, į savo el.paštą gausite informaciją dėl apmokėjimo. Jei norite prekes atsiimti Kaune, galite apmokėti už jas grynais.